Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítási feltételek

1. Vásárlási, szállítási tájékoztató

Szállítás Magyarországon:

Kiszállítás díjszabása Magyarország területére:

1-19.999 Ft között a szállítási díj, melyeket a vásárló opcionálisan választhat:

  • Express One (minden esetben 999Ft bruttó)
  • GLS Futárcég (minden esetben 1299 Ft bruttó)
  • GLS Csomagpont (minden esetben 1075 Ft bruttó)

 

20.000 Ft felett ingyenes a szállítás,melyet kizárólag az Express One futárszolgálattal végezzük!

A szállítási határidők a futárcégekkel kötött szerződés alapján az Ő általuk vállalt szállítási idők alapján lettek beállítva. Természetesen előfordulhatnak késések, hibák ezen esetekért felelősséget vállalni nem tudunk, azonban az esetek 99,9%-ban problémamentesen lezajlanak a csomagkézbesítések. 

Az árak banki előreutalással, vagy Barionnal értendőek!
Ha Ön a futárnál szeretne Készpénzzel, vagy kártyával fizetni, akkor a futárcég pénzkezelési-utánvétet (Express One- GLS) vagy bankkártya díjat (GLS) számol fel.

Fizetési módok:

  • Előre utalással (költsége 0 Ft)
  • Utánvét a szállítónál (költsége 400 Ft bruttó)
  • Fizetés bankkártyával (Barion)
    Barion:
    Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Egyes termékek ingyenes szállítást vagy egyéb kedvezményes szállítást élveznek ezért mindig olvassa el a termékoldalon az információkat és ennek tükrében válassza ki a szállítási módozatot.

A szállítmányozó cégekkel külföldi szállítási szerződéssel nem rendelkezünk, így sajnos külföldre szállítani nem tudunk.

Amennyiben Ön rendel egy ingyenes szállítási módot élvező terméket és a kosárba tesz még más nem ingyenes szállítással választható terméket, úgy az összes termékre érvényessé válik az ingyenes szállítás.

Szállítási idő: Futárszolgálattal 1-3 munkanap, csomagpontra való szállítás 2-4 munkanap. (utóbbi esetben több partneren is átmegy a csomag) Cégünk vállalja, hogy raktáron lévő készlet esetén minden nap 10- ig leadott rendelés aznap átad a futárnak kiszállításra.

Szállítás menete:Minden munkanap10- ig leadott rendelés (raktáron lévő termékek esetén és ha nem előreutalást választ) még aznap feladásra kerülnek. A következő munkanap a futárcég kézbesíti a küldeményt az esetek 95%ban. Amennyiben akadályoztatást követően nem tudja kézbesíteni a csomagot, úgy az ezt követő munkanapon ismét megpróbálják a kézbesítést. Ezután a csomag, ha nem lett átadva, akkor a futárcég visszaküldi a feladónak.

Futárszolgálat: A csomagok túlnyomó részét a Express One  és a GLS futárszolgálat kézbesíti 95%-ban, függően attól, hogy Ön melyik módozatot választja rendeléskor.
 
b) Amennyiben Ön banki átutalással fizeti a rendelését, a csomag kiküldése csak a pénz beérkezését követően tud feladásra kerülni. A banki lekönyvelt tételeket minden munkanap 10- kor szinkronizáljuk rendszerünkkel. Utalási adatok: OTP Bank Nyrt. Green Patika Kft. 11711003-21476741
c) Minden munkanap 10- ig leadott rendelések (raktáron lévő termékek és nem banki előreutalás esetén) még aznap feladásra kerülnek az esetek 95%-ban, így várhatóan másnap a futárszolgálat kézbesíteni tudja a csomagot.
d)Magyarországon kívülre nem tudunk szállítani.
e) Külföldi telefonszámot kérjük ne írjon be rendeléskor, mert a futárcégek nem hívhatnak ilyen jellegű hívószámokat. Ebből kifolyólag ezen rendeléseket nem tudjuk teljesíteni.

Áraink természetesen tartalmazzák a csomagolási díjat.

Kérjük Önt, hogy a csomagátvétel után azonnal ellenőrizze és győződjön meg arról a számla alapján, hogy a rendelésének megfelelő terméket, termékeket kapta meg. Az esetlegesen felmerülő hiányosság esetén jelezze az ügyfélszolgálatunk felé, levélben info@greenpatika.hu.

A futárszolgálatok elérhetőségei

GLS Futárszolgálat Kft. 
Házhoz szállítás: +36-29-88-6670 
GLS csomagpont: +36-29-88-6670 / 5-ös mellék
E-mail: info@gls-hungary.com | glscsomagpont@gls-hungary.com

Express One Hungary Kft
Házhoz szállítás: +36-1-8-777-404
E-mail:ertesites@expressone.hu 

 

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:  info@greenpatika.hu

Amennyiben megsérült a csomagolás illetve a küldemény, úgy  haladéktalanul kárjegyzőkönyvet szükségeltetik felvenni! A külsőleg fel nem ismerhető károkat a csomag kibontása után, de a kiszállítást követő hét napon belül írásban jelezze futárszolgálatnak a tőlük kapott visszaigazoló e-mail címre! A csomag és vagy csomagolás

A honlapon feltüntetett szöveges tartalom, illetve a fotók esetében a tévedés jogát fenntartjuk!

 

2 .A megkötött szerződéstől való elállás

A felhasználónak joga van a megrendelt áru átvételétől számítva, tizennégy munkanapon belül, indoklás nélkül elállni a szerződéstől. Ha a felhasználó így dönt, a következő feltételeket kell betartania:

- az átvett csomagot vissza kell küldenie a számlán feltüntetett címre

- a visszaküldött csomagolásnak és árunak sértetlennek és bontatlannak kell lennie, valamint szükséges az eredeti számlát is mellékelni. A küldeményt ajánlatos bebiztosítani

- a szerződéstől, megrendeléstől való elállás abban az esetben érvényes, ha az áru az átvétel napjától hét munkanapon belül visszaküldi a feladónak.

- a visszaküldött áru átvétele után az eladó köteles 15 napon belül a szerződéstől való elállástól a vevőnek visszaküldeni a pénzt postai utalványon, vagy banki átutalással az ügyfél által megadott bankszámlájára, vagy közös megegyezés alapján az adott összeg levásárolható.

-abban az esetben, ha a fent említett feltételek nem teljesülnek és azok nincsenek betartva nem fogadhatjuk el a rendeléstől való elállást! Ebben az esetben az áru vissza lesz küldve a vásárlónak!

 

3. Reklamáció

A vásárlót az egy éves szavatossági idő illeti meg a megvásárolt tartós fogyasztási cikkekre. A garancia nem vonatkozik az áru természetes elhasználódására, vagy annak szakszerűtlen használatára.

Reklamáció esetén az eladó köteles haladéktalanul, bonyolultabb esetekben 3 munkanapon belül érdemi választ adni a panaszra, amely határidő nem azonos a hiba szakértői véleményezésének idejével. A panaszkezelés nem tarthat 3O napnál hosszabb ideig, ha viszont letelik ez az idő és nem történt előrelépés, akkor a fogyasztót ugyanazok a jogok illetik meg, mint javíthatatlan hiba esetén.

Ameddig a reklamált hiba eltávolítható a vevőnek joga van a díjmentes javításra. Abban az esetben , ha a hiba nem elhárítható, a vásárló igényelheti a cserét vagy elállhat a szerződéstől és visszaigényelheti a kifizetett összeget.

A vevő köteles az adott hibát az eladónak írásban reklamálni postán vagy e-mailben.

A reklamációnál szükséges az eredeti számlát visszaküldeni, megadni a megrendelés számát, feltüntetni a termék pontos megnevezését és a hibát pontos leírással meghatározni.

Az áru cseréje, vagy árának visszafizetése kizárólag számlával, eredeti csomagolásban, minden dokumentum bemutatásával lehetséges!