Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítási feltételek

1. Vásárlási, szállítási tájékoztató

Szállítás Magyarországon:

Kiszállítás díjszabása Magyarország területére:

1-19.999 Ft között a szállítási díj: 990 Ft bruttó. A kiszállítást az Express One futárcég végzi.

20.000 Ft felett ingyenes a szállítás. A kiszállítást a Express One  futárcég végzi.

Ezeken felül Vásárló még opcionálisan választhatja a következő lehetőségeket:
  1. GLS Futárcég (minden esetben 1175 Ft bruttó)
  2. GLS Csomagpont (minden esetben 1150 Ft bruttó)

A szállítási határidők a futárcégekkel kötött szerződés alapján az Ő általuk vállalt szállítási idők alapján lettek beállítva. Természetesen előfordulhatnak késések, hibák ezen esetekért felelősséget vállalni nem tudunk, azonban az esetek 99,9%-ban problémamentesen lezajlanak a csomagkézbesítések. 

Fizetési módok:

Előre utalással (költsége 0 Ft)

Utánvét a szállítónál (költsége 225 Ft bruttó)

Fizetés bankkártyával (Barion):

Barion:
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
 

Választható szállítási módok:

Express One 990 Ft email értesítést kap a csomag kézbesítésének napjáról. (A futár nem kötelezhető arra, hogy hívja fel Önt kézbesítés előtt)

GLS futárszolgálat minden esetben 1175 Ft Bankkártyával is fizethet valamint SMS értesítést és mailt is kap az ügyfél a szállítás pontos időpontjáról.

GLS csomagpont 1150 Ft

 

Egyes termékek ingyenes szállítást vagy egyéb kedvezményes szállítást élveznek ezért mindig olvassa el a termékoldalon az információkat és ennek tükrében válassza ki a szállítási módozatot.

A szállítmányozó cégekkel külföldi szállítási szerződéssel nem rendelkezünk, így sajnos külföldre szállítani nem tudunk.

Amennyiben Ön rendel egy ingyenes szállítási módot élvező terméket és a kosárba tesz még más nem ingyenes szállítással választható terméket, úgy az összes termékre érvényessé válik az ingyenes szállítás.

Szállítási idő: Futárszolgálattal 1-3 munkanap, csomagpontra való szállítás 2-4 munkanap. (utóbbi esetben több partneren is átmegy a csomag) Cégünk vállalja, hogy raktáron lévő készlet esetén minden nap 10- ig leadott rendelés aznap átad a futárnak kiszállításra.

Szállítás menete:Minden munkanap10- ig leadott rendelés (raktáron lévő termékek esetén és ha nem előreutalást választ) még aznap feladásra kerülnek. A következő munkanap a futárcég kézbesíti a küldeményt az esetek 95%ban. Amennyiben akadályoztatást követően nem tudja kézbesíteni a csomagot, úgy az ezt követő munkanapon ismét megpróbálják a kézbesítést. Ezután a csomag, ha nem lett átadva, akkor a futárcég visszaküldi a feladónak.

Futárszolgálat: A csomagok túlnyomó részét a Express One  és a GLS futárszolgálat kézbesíti 95%-ban, függően attól, hogy Ön melyik módozatot választja rendeléskor.
 
b) Amennyiben Ön banki átutalással fizeti a rendelését, a csomag kiküldése csak a pénz beérkezését követően tud feladásra kerülni. A banki lekönyvelt tételeket minden munkanap 10- kor szinkronizáljuk rendszerünkkel. Utalási adatok: OTP Bank Nyrt. Green Patika Kft. 11711003-21476741
c) Minden munkanap 10- ig leadott rendelések (raktáron lévő termékek és nem banki előreutalás esetén) még aznap feladásra kerülnek az esetek 95%-ban, így várhatóan másnap a futárszolgálat kézbesíteni tudja a csomagot.
d)Magyarországon kívülre nem tudunk szállítani.
e) Külföldi telefonszámot kérjük ne írjon be rendeléskor, mert a futárcégek nem hívhatnak ilyen jellegű hívószámokat. Ebből kifolyólag ezen rendeléseket nem tudjuk teljesíteni.

Áraink természetesen tartalmazzák a csomagolási díjat.

Kérjük Önt, hogy a csomagátvétel után azonnal ellenőrizze és győződjön meg arról a számla alapján, hogy a rendelésének megfelelő terméket, termékeket kapta meg. Az esetlegesen felmerülő hiányosság esetén jelezze az ügyfélszolgálatunk felé, levélben info@greenpatika.hu.

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:  info@greenpatika.hu

Amennyiben megsérült a csomagolás illetve a küldemény, úgy  haladéktalanul kárjegyzőkönyvet szükségeltetik felvenni! A külsőleg fel nem ismerhető károkat a csomag kibontása után, de a kiszállítást követő hét napon belül írásban jelezze futárszolgálatnak a tőlük kapott visszaigazoló e-mail címre! A csomag és vagy csomagolás

A honlapon feltüntetett szöveges tartalom, illetve a fotók esetében a tévedés jogát fenntartjuk!

2 .A megkötött szerződéstől való elállás

A felhasználónak joga van a megrendelt áru átvételétől számítva, tizennégy munkanapon belül, indoklás nélkül elállni a szerződéstől. Ha a felhasználó így dönt, a következő feltételeket kell betartania:

- az átvett csomagot vissza kell küldenie a számlán feltüntetett címre

- a visszaküldött csomagolásnak és árunak sértetlennek és bontatlannak kell lennie, valamint szükséges az eredeti számlát is mellékelni. A küldeményt ajánlatos bebiztosítani

- a szerződéstől, megrendeléstől való elállás abban az esetben érvényes, ha az áru az átvétel napjától hét munkanapon belül visszaküldi a feladónak.

- a visszaküldött áru átvétele után az eladó köteles 15 napon belül a szerződéstől való elállástól a vevőnek visszaküldeni a pénzt postai utalványon, vagy banki átutalással az ügyfél által megadott bankszámlájára, vagy közös megegyezés alapján az adott összeg levásárolható.

-abban az esetben, ha a fent említett feltételek nem teljesülnek és azok nincsenek betartva nem fogadhatjuk el a rendeléstől való elállást! Ebben az esetben az áru vissza lesz küldve a vásárlónak!

3. Reklamáció

A vásárlót az egy éves szavatossági idő illeti meg a megvásárolt tartós fogyasztási cikkekre. A garancia nem vonatkozik az áru természetes elhasználódására, vagy annak szakszerűtlen használatára.

Reklamáció esetén az eladó köteles haladéktalanul, bonyolultabb esetekben 3 munkanapon belül érdemi választ adni a panaszra, amely határidő nem azonos a hiba szakértői véleményezésének idejével. A panaszkezelés nem tarthat 3O napnál hosszabb ideig, ha viszont letelik ez az idő és nem történt előrelépés, akkor a fogyasztót ugyanazok a jogok illetik meg, mint javíthatatlan hiba esetén.

Ameddig a reklamált hiba eltávolítható a vevőnek joga van a díjmentes javításra. Abban az esetben , ha a hiba nem elhárítható, a vásárló igényelheti a cserét vagy elállhat a szerződéstől és visszaigényelheti a kifizetett összeget.

A vevő köteles az adott hibát az eladónak írásban reklamálni postán vagy e-mailben.

A reklamációnál szükséges az eredeti számlát visszaküldeni, megadni a megrendelés számát, feltüntetni a termék pontos megnevezését és a hibát pontos leírással meghatározni.

Az áru cseréje, vagy árának visszafizetése kizárólag számlával, eredeti csomagolásban, minden dokumentum bemutatásával lehetséges!