Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran feltett kérdések

Hogyan rendelhetek?

Rendelését többféle képen is leadhatja:

- Okostelefonon
- Tableten
- Otthoni, vagy munkahelyi számítógépen 

 

Webáruház rendelés:

Webshopunk papír alapú számlázásról elektronikus számlázásra váltott.
Az e-számlát nem kell kinyomtatni és postázni sem. Az e-számlát sem a küldőnek, sem a vevőnek nem kell kinyomtatnia, elég azt a számítógépen tárolni.
Ha másként nem rendelkeznek, akkor a bizonylatot 5 évig meg kell őrizni.
Az elektronikus számlázás miatt, a rendelés folyamán, mindenképpen szükség van egy valós emailcím megadására, mind telefonos, mind webes rendelés esetén!

5.1. A Honlap tartalmának megtekintéséhez, valamint a Holnapon történő

megrendeléshez, regisztráció nem kötelező, így a Felhasználó regisztráció nélkül is,

bármikor megrendelést adhat le a Honlapon eladásra meghirdetett termékekre.

5.2. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.

5.3. Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor

megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.

5.4. Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a

„tovább válogatok” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a

megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a

kosár tartalmát.

5.5. A rendelést a „tovább a pénztárhoz” gombra kattintva folytathatja

5.6. Felhasználó megadja elérhetőségeit (név, e-mail cím, telefonszám),majd,,tovább a

szállítási módokhoz” gombra kattintva folytathatja a rendelést

 

Fizetési lehetőségek, és szállítási információk:

https://www.greenpatika.hu/szallitasi-feltetelek-15

 

Mi történik a rendelés leadása után? 

Megrendeléséről egy visszaigazolást küldünk az e-mail címére. Ha mindent rendben talált, nincs más teendője. Következő értesítésünk alakalmával tájékoztatjuk, hogy mikor, és hogyan vehető át a csomagja.     

 

Mi történik ha nem kaptam visszaigazoló levelet?

Amennyiben nem kapott rendelés visszaigazoló levelet és Önnek Gmail fiókja van kérjük nézze meg a Promóciók mappában, mert oda rakja sajnos a gmail ezen leveleket. Ha ott megtalálta kérjük helyezze át a bejövő mappába és így legközelebb már oda fognak érkezni a rendelés visszaigazoló levelek. 

 

Hova utalhatom a vételárat, ha előreutalással fizetek?

Kérjük rendelésszámát tüntesse fel utaláskor a megjegyzésrovatba ! 

A vételárat az OTP Nyrt. -nél vezetett 11711003-21476741-00000000 számlaszámra utalhatja. Minden nap 9.30-10 között vezetjük össze a rendelésekkel és ennek tükrében adjuk fel a csomagokat.

 

FONTOS információk a szállítással , és reklamációkkal kapcsolatba:

  • A futártól, minden esetben sértetlen csomagolást vegyen át!
  • Ha sérült a csomagolás, és ezáltal a csomagban küldött bármely termék is sérült, azt email formájában jelezze felénk.
  • Az emailben kérünk egy fotót a csomagolásról, és a csomagolásban lévő termékekről
  • A sérült termékért futárt küldünk, melynek visszaérkezése után indul a sértetlen terméket.
    (Ennek költsége a szolgáltatót terheli)
  • Elállás joga 

    Visszaküldés mente:
    1. Email formájában jelezze felénk elállási szándékát 
    Terméket csak bontatlan csomagolásban tudunk visszavenni!!
    2. Jóváhagyásunk után, küldje vissza részünkre a terméket
    3. Amikor a termék visszaérkezett hozzánk, és megbizonyosodtunk róla, hogy a termék csomagolása bontatlan, a termék vételárát visszautaljuk


Minden termék kapható amit a webshopban látok?

A koronavírus okozta járványhelyzet miatt fellépő alapanyaghiány miatt, előfordulhat, hogy a gyártók nem tudnak bizonyos termékeket időben leszállítani az ígérteknek megfelelően, ezért elnézést kérünk az esetlegesen fellépő hibákért. Megértésüket köszönjük!