Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Termékek Menü

Gyakran feltett kérdések

Hogyan rendelhetek?

Rendelését többféle képen is leadhatja:

- Okostelefonon
- Tableten
- Otthoni, vagy munkahelyi számítógépen 

vagy:
- Telefonon: +36-30-904-6126 (hétköznap10-16.00 között)
- E-mail-ben: info@greenpatika.hu
- SMS-ben: +36-30-904-6126

Webáruház rendelés:

Minden terméknél megtalálja a "kosárba rakom" gombot. Mely az Ön virtuális bevásárló kosara lesz, amit jobb oldalt láthat. Ha befejezte a termékek válogatását és berakott minden olyan terméket a kosárba amit megszeretne vásárolni, kattintson a kosár doboz alján lévő "Megtekintés és fizetés" gombra. Azután kövesse végig pár egyszerű lépésben az adatok megadását. Kosár dobozt jobb oldalt találja.

Mi történik a rendelés leadása után? 

Megrendeléséről egy visszaigazolást küldünk az e-mail címére. Ha mindent rendben talált, nincs más teendője. Következő értesítésünk alakalmával tájékoztatjuk, hogy mikor, és hogyan vehető át a csomagja.     

Mi történik ha nem kaptam visszaigazoló levelet?

Amennyiben nem kapott rendelés visszaigazoló levelet és Önnek Gmail fiókja van kérjük nézze meg a Promóciók mappában, mert oda rakja sajnos a gmail ezen leveleket. Ha ott megtalálta kérjük helyezze át a bejövő mappába és így legközelebb már oda fognak érkezni a rendelés visszaigazoló levelek. 

Hova utalhatom a vételárat, ha előreutalással fizetek?

Kérjük rendelésszámát tüntesse fel utaláskor a megjegyzésrovatba ! 

A vételárat az OTP Nyrt. -nél vezetett 11711003 - 21463505 számlaszámra utalhatja. Minden nap 9.30-10 között vezetjük össze a rendelésekkel és ennek tükrében adjuk fel a csomagokat.

Hogyan kapom meg a csomagot és mennyibe kerül?

A megnövekedett koronavírusos megbetegedésekre való tekintettel a személyes átvételt átmenetileg szüneteltetjük.

Átveheti 200 forint plusz költségért

Budapesten a Bike Center kerékpár üzletben: Cím: Bp. 1113 Budapest Villányi út 54.  

Mester Lottózóban Cím: Bp, 1095 Mester u. 15. Hétfőtől - Péntekig 8-15 óra között, Szombaton 8-15 óra között
Kérjük vegye figyelembe, hogy SORBAN ÁLLÁSRA kell számítani, egyszerre csak egy vásárló lehet az üzletben!!!

Vásárlóink személyes átvételi pontra kért rendelés esetén elfogadják és tudomásul veszik, hogy a rendelt termékek külön a gyártói csomagolás nélkül kerülnek átadásra (mint egy drogériában vagy egy patikába) .
Vásárlóink elfogadják és hozzájárulnak, hogy átvételi pontjainkon szerződött partnereink és alkalmazottjaik a csomagok kezeléséhez szükséges adatokat megismerik és a csomagok átadásának érdekében használhatják adatkezelési joggal rendelkeznek.
 
Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat, hogy az átvételi pontokra kért rendelések nem kapnak külön (gyártói csomagoláson túl) egyéb fedő vagy takaró csomagolást. Kizárólag a gyártó által biztosított gyári csomagolással kerülnek átvevőhelyeinkre, ezt a rendelés leadásával egyidőben elfogadják és tudomásul veszik.
Átvételi pontjainkon szerződött partnereink kézbesítik a megrendeléseket, így adatkezelésre jogosultak. Csak a munkájuk elvégzéséhez, vevőink kiszolgálásához szükséges adatokat adjuk át részükre. A rendelés leadásával egyidőben ezt vásárlóink elfogadják.

vagy kérheti a házhoz szállítást Magyarország területén, melynek költsége:

Express One futárszolgálat 899 Ft (bruttó) 

20.000 Ft felett a kiszállítás ingyenes a Express One futárszolgálattal. 

GLS futárszolgálat kérve 999 Ft (bruttó) összeghatártó független

GLS Pontra kérve 900 Ft (bruttó) összeghatártó független

Amennyiben Ön utánvét szeretne fizetni a futárnál vagy GLS esetében kártyával, ez esetben a futárcégek extra költséget számolnak fel sajnos plusz  bruttó 250 Ft., de előreutalás esetén nincs külön díj!  

Ha Ön ingyen szállítási kedvezményre jogosult, és a csomagot nem veszi át bármilyen akadályoztatás miatt is, a második szállításra már nem tudjuk biztosítani a szállítási költség mentességet, tehát a második szállításért már normál módon kell fizetni.  Ez alól kivétel, hogy ha a szállító cég hibát követ el. Amennyiben a szállító cég alkalmazottja hibájából nincs kézbesítve a csomag, akkor Ön egy email írásával kezdeményezheti a fuvardíj visszatérítését: info@greenpatika.hu Kérjük levelében írja meg miért hiúsult meg a csomag átvétele és jelölje meg a rendelésszámát. Kollégáink elküldik kivizsgálásra az esetet ahol a futár GPS nyomkövetésével és híváslistájával egyértelműen kideríthető az eset. 

FONTOS! A futárcégek nem vállalják sehol olyat, hogy felhívják az ügyfelet. Ezért mi sem tudjuk garantálni, ha beírja a megjegyzésbe rendeléskor kérését miszerint a futár hívását kéri. Értelem szerűen a futár érdeke is, hogy kézbesítse a csomagot az esetek 99% kézbesítik is.

Hol kaphatok információt a csomagom felől:

GLS Futárszolgálat Kft.
Házhoz szállítás: +36-29-88-6670 
GLS csomagpont: +36-29-88-6670 / 5-ös mellék
E-mail: info@gls-hungary.com | glscsomagpont@gls-hungary.com

Express One Hungary Kft. 
Házhoz szállítás: +36-1-8-777-404
E-mail:ertesites@expressone.hu 

Hogyan fizethetek?

GLS - Bankkártyás fizetés, vagy kp. (mindkét esetben a futárnál)

ExpressOne futárszolgálat munkatársainál KP. átvételkor

Előreutalás - ez esetben a vételár beérkezését követően adjuk fel a csomagot, kérem vegye figyelembe, hogy ilyenkor egy nappal csúszhat a kézbesítés. Minden nap 9.30 ig beérkezett utalások még aznap feladásra kerülnek. 

Hogyan vehetem igénybe a garanciát?

A minőségi márkák legnagyobb előnyei a megbízhatóság és a garantált hatás.
Ezért 100% megbízhatósági garanciát vállalunk minden termékünkre. Ha még sincs megelégedve valamelyik termékkel csak küldje el a Kerékpár üzletbe, és mi 15 napon belül visszautaljuk Önnek a teljes vételárat. Garanciát a számlával együtt tudja igénybe venni, számlaszám megjelöléssel. Ha gyári garanciát kér valamelyik termékre, kérjük vegye fel a gyártó hivatalos garanciális javításokért felelős partnerével a kapcsolatot. 

Minden termék kapható amit a webshopban látok?

Igen, minden termék kapható ahol azt látja, hogy raktáron. Ahol azt látja, hogy előrendelhető ott kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálattal és érdeklődjön, hogy mennyi időn belül tudjuk beszerezni a kívánt terméket. A hamarosan kapható megjegyzések azt jelentik, hogy 1-2 héten belül újra kapható lesz. Ha bármilyen kérdése van ezzel kapcsolatban hívjon minket a 06-30-904-6126-as számon.