Hogyan rendelhetek?
Rendelését többféle képen is leadhatja:
- Okostelefonon
- Tableten
- Otthoni, vagy munkahelyi számítógépen
Webáruház rendelés:
Webshopunk papír alapú számlázásról elektronikus számlázásra váltott.
Az e-számlát nem kell kinyomtatni és postázni sem. Az e-számlát sem a küldőnek, sem a vevőnek nem kell kinyomtatnia, elég azt a számítógépen tárolni.
Ha másként nem rendelkeznek, akkor a bizonylatot 5 évig meg kell őrizni.
Az elektronikus számlázás miatt, a rendelés folyamán, mindenképpen szükség van egy valós emailcím megadására, mind telefonos, mind webes rendelés esetén!
5.1. A Honlap tartalmának megtekintéséhez, valamint a Holnapon történő
megrendeléshez, regisztráció nem kötelező, így a Felhasználó regisztráció nélkül is,
bármikor megrendelést adhat le a Honlapon eladásra meghirdetett termékekre.
5.2. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.
5.3. Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor
megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.
5.4. Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a
„tovább válogatok” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a
megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a
kosár tartalmát.
5.5. A rendelést a „tovább a pénztárhoz” gombra kattintva folytathatja
5.6. Felhasználó megadja elérhetőségeit (név, e-mail cím, telefonszám),majd,,tovább a
szállítási módokhoz” gombra kattintva folytathatja a rendelést
Fizetési lehetőségek, és szállítási információk:
https://www.greenpatika.hu/szallitasi-feltetelek-15
Mi történik a rendelés leadása után?
Megrendeléséről egy visszaigazolást küldünk az e-mail címére. Ha mindent rendben talált, nincs más teendője. Következő értesítésünk alakalmával tájékoztatjuk, hogy mikor, és hogyan vehető át a csomagja.
Mi történik ha nem kaptam visszaigazoló levelet?
Amennyiben nem kapott rendelés visszaigazoló levelet és Önnek Gmail fiókja van kérjük nézze meg a Promóciók mappában, mert oda rakja sajnos a gmail ezen leveleket. Ha ott megtalálta kérjük helyezze át a bejövő mappába és így legközelebb már oda fognak érkezni a rendelés visszaigazoló levelek.
Hova utalhatom a vételárat, ha előreutalással fizetek?
Kérjük rendelésszámát tüntesse fel utaláskor a megjegyzésrovatba !
A vételárat az OTP Nyrt. -nél vezetett 11711003-21476741-00000000 számlaszámra utalhatja. Minden nap 9.30-10 között vezetjük össze a rendelésekkel és ennek tükrében adjuk fel a csomagokat.
FONTOS információk a szállítással , és reklamációkkal kapcsolatba:
- A futártól, minden esetben sértetlen csomagolást vegyen át!
- Ha sérült a csomagolás, és ezáltal a csomagban küldött bármely termék is sérült, azt email formájában jelezze felénk.
- Az emailben kérünk egy fotót a csomagolásról, és a csomagolásban lévő termékekről
- A sérült termékért futárt küldünk, melynek visszaérkezése után indul a sértetlen terméket.
(Ennek költsége a szolgáltatót terheli) - Elállás joga
Visszaküldés mente:
1. Email formájában jelezze felénk elállási szándékát
Terméket csak bontatlan csomagolásban tudunk visszavenni!!
2. Jóváhagyásunk után, küldje vissza részünkre a terméket
3. Amikor a termék visszaérkezett hozzánk, és megbizonyosodtunk róla, hogy a termék csomagolása bontatlan, a termék vételárát visszautaljuk
4. A székhelyünk csak hivatalos levelezési cím, ott nincs csomagátvétel, így arra a címre semmi esetben se küldjön vissza terméket.
Minden termék kapható amit a webshopban látok?
A koronavírus okozta járványhelyzet miatt fellépő alapanyaghiány miatt, előfordulhat, hogy a gyártók nem tudnak bizonyos termékeket időben leszállítani az ígérteknek megfelelően, ezért elnézést kérünk az esetlegesen fellépő hibákért. Megértésüket köszönjük!
Kupon kedvezmények
Az általunk kiküldött kuponok és a hűségpont kedvezmények nem használhatóak fel az akciós,csomagjálats, kifutó termékeinkre vásárlása során. Azonban a hűségprogramunkban elérhető kedvezmények használhatóak a kuponokkal együtt.