ÁSZF
Általános Szerződési Feltételek- GreenPatika.hu webáruház
Kedves Vásárlónk!
Üdvözöljük az GreenPatika.hu online áruházában, itt egyszerűen, gyorsan és a legkedvezőbb
áron rendelhet vitaminokat, gyógynövényeket és más készítményeket. Amennyiben
információs oldalunkon nem talált minden kérdésére kielégítő választ, keresse
Ügyfélszolgálatunkat.
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra (utólag nem hozzáférhető), kizárólag elektronikus
formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik,
magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási
folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeken
rendelkezésére állunk.
Jelen Ászf hatálya Szolgáltató weblapján (http://greenpatika.hu ) és aldomainjein történő jogviszonyokra
terjed ki. Jelen Ászf folyamatosan elérhető a következő weboldalról: http://greenpatika.hu és
letölthető, továbbá bármikor kinyomtatható az alábbi linkről:
1. Szolgáltató adatai:
Név: InWinE Kft
Székhely: 1095 Budapest Soroksári út 16. B lph. Fsz/6
A megnövekedett koronavírusos megbetegedésekre való tekintettel a személyes átvételt átmenetileg szüneteltetjük.
Cégjegyzékszám: 01-09-295405
Bejegyző Bíróság neve: Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság
Adószám: 25903735-2-43
Közösségi adószám: HU 25903735
Számlavezető pénzintézet: OTP Bank Nyrt.
Számlaszám: 11711003 - 21463505
E-mail cím: info@greenpatika.hu
Telefonszám: 30/904-6126
2. Alapvető rendelkezések:
2.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat
értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári
Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi
szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes
kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a
vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm.
rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező
rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
2.2. A jelen Szabályzat 2019 évtől hatályos és visszavonásig
hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot (a
módosításra okot adó körülmények: szállítási költség változása,
jogszabály-változás, üzleti érdek, céggel kapcsolatos változások). A módosításokat
a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalon
közzéteszi - mely idő alatt a Felhasználó jogosult a szerződéstől elállni, vagy azt
felmondani. Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a
weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan
érvényes.
2.3. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete
és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének
tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely
részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a
Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
2.4. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának minden elemére, különös
tekintettel a http://greenpatika.hu domainnevére, az ehhez tartozó aldomainekre, a
Szolgáltató által foglalt minden más domainnévre, annak aloldalakra, valamint az
internetes reklámfelületeire. Tilos minden olyan tevékenység, amely a Szolgáltató
adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére (hack),
forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre a Szolgáltató külön
engedélyt ad.
2.5. Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele
nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület, illetve
keresőmotorok megkerülésével a Szolgáltató adatbázisát módosítani, lemásolni,
abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.
2.6. A Szolgáltatás igénybevételével Felhasználó elfogadja, hogy a Szolgáltató a
Szolgáltatás igénybevétele során a Felhasználó által feltöltött adatokat a
vonatkozó Adatvédelmi Tájékoztató keretei között bármikor és bárhol, korlátozás
és külön díj fizetése nélkül felhasználhatja.
3. Vásárlás
3.1. Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a
weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az
adatkezelésekhez hozzájárul.
3.2. Felhasználó a vásárlás során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás során
megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő
elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben
Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.
3.3. A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra
visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért
semminemű felelősség nem terheli.
3.4. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a
jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak
felróható okból hozzáférhetővé válik.
4. Megvásárolható termékek szolgáltatások köre
4.1. A http://greenpatika.hu webboltban étrend-kiegészítők, vitaminok, bőrápolók,
kozmetikumok széles választékát találják az érdeklődők.
4.2. A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre
vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt
áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség
nem kerül felszámításra.
4.3. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a
termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek
eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek.
4.4. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja
Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.
4.5. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház
felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert,
általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba
miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a
terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást,
amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. Jelentős eltérésnek
minősül – a hazai bírói joggyakorlatnak megfelelően – az adott termék vagy
szolgáltatás piaci értékétől akár pozitív-, akár negatív irányban minimum 50 %-ban
történő eltérés. Tájékoztatjuk azonban a fogyasztókat, hogy a feltűnő
értékaránytalanság (Ptk. 6:98. § ) fogalmát a törvény nem határozza meg.
4.6. A 4.4 pontban ismertetett mértékű hibás ár esetén feltűnő értékaránytalanság áll
fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak is azonnal
észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.)
alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön
létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben,
azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat,
abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből
jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt
megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.
5. Rendelés menete
5.1. A Honlap tartalmának megtekintéséhez, valamint a Holnapon történő
megrendeléshez, regisztráció nem kötelező, így a Felhasználó regisztráció nélkül is,
bármikor megrendelést adhat le a Honlapon eladásra meghirdetett termékekre.
5.2. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.
5.3. Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor
megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.
5.4. Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a
„tovább válogatok” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a
megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a
kosár tartalmát.
5.5. A rendelést a „tovább a pénztárhoz” gombra kattintva folytathatja
5.6. Felhasználó megadja elérhetőségeit (név, e-mail cím, telefonszám),majd,,tovább a
szállítási módokhoz” gombra kattintva folytathatja a rendelést
5.7. Szállítás
Felhasználó kiválasztja a szállítási módot, majd kitölti a szállításhoz szükséges
adatokat.
A Szolgáltató az alábbi átvételi kiszállítási lehetőségeket biztosítja felhasználó
számára:
1. Személyes átvétel a megadott átvételi ponton
A megnövekedett koronavírusos megbetegedésekre való tekintettel a személyes átvételt átmenetileg szüneteltetjük.
Felhasználó a megrendelt termékeket személyesen is átveheti a Szolgáltató 1. pont
alatt megjelölt átvételi pontján. A termék átvételéhez előzetes telefonos egyeztetés
szükséges (+36/30-904-6126) az átvétel legkorábbi időpontjáról.
Vásárlóink személyes átvételi pontra kért rendelés esetén elfogadják és tudomásul veszik, hogy a rendelt termékek külön a gyártói csomagolás nélkül kerülnek átadásra (mint egy drogériában vagy egy patikába) .
Vásárlóink elfogadják és hozzájárulnak, hogy átvételi pontjainkon szerződött partnereink és alkalmazottjaik a csomagok kezeléséhez szükséges adatokat megismerik és a csomagok átadásának érdekében használhatják adatkezelési joggal rendelkeznek.
Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat, hogy az átvételi pontokra kért rendelések nem kapnak külön (gyártói csomagoláson túl) egyéb fedő vagy takaró csomagolást. Kizárólag a gyártó által biztosított gyári csomagolással kerülnek átvevőhelyeinkre, ezt a rendelés leadásával egyidőben elfogadják és tudomásul veszik.
Átvételi pontjainkon szerződött partnereink kézbesítik a megrendeléseket, így adatkezelésre jogosultak. Csak a munkájuk elvégzéséhez, vevőink kiszolgálásához szükséges adatokat adjuk át részükre. A rendelés leadásával egyidőben ezt vásárlóink elfogadják.
A személyes átvételre :
FONTOS! Sajnos a futárcégek nem vállalják, hogy kötelező jelleggel telefonon értesítik
az ügyfeleket kézbesítés előtt, ezért ha a megrendelő kéri is a a webshoptól ezt, mi
nem tudjuk garantálni. Természetesen feltüntetjük a futárcég rendelő lapján és az
esetek nagy százalékában eleget tesznek a kérésnek.
2. Express One, vagy a GLS futárszolgálattal
A honlapon leadott rendelések kiszállítása a Express One vagy GLS futárszolgálattal
történik az online rendelés során a Felhasználó által megadott címre. A futárszolgálat
hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között kézbesíti a megrendeléseket. Amennyiben
Felhasználó ebben időszakban nem tartózkodik a megadott címen, szállítási címként
2.1 GLS Csomagpont (GLS futárszolgálattal együttműködve)
Amennyiben Ön a GLS Pontot választja rendeléskor,
akkor csomagját az Ön által a rendelés folyamatában kiválasztott átadási pontot
veheti át rendelést követő 2-3 munkanapon belül. A csomagot az átvételi ponton 5
napig őrzi a csomagpontot üzemeltető vállalkozás. A rendeléskor kiválasztáskor,
kérjük kattintson minden esetben a GLS Pont információs fülére, hogy
megismerhesse az átvételi pont nyitva tartását és a fizetési lehetőségeit. Az esetek
túlnyomó részében itt nem csak készpénzzel, de bankkártyával is fizethet.
Szállítási költségek
Szállítási díjak az ország területén az alábbi árakon:
Súlyhatár
Bruttó fuvardíj
Express One csomagküldő szolgálat 2kg-ig. 899 Ft
GLS csomagküldő szolgálat 2kg-ig. 1075 Ft
GLS pontra szolgálat 2kg-ig. 999 Ft
2 kilogramm feletti vásárlás esetén ügyfélszolgálatunk kapcsolatba lép a vásárlóval és
egyedi kalkulációt végez figyelembe véve a csomagszállító cég mindenkori, aktuális
díjszabását.
A futárszolgálatok elérhetőségei
GLS Futárszolgálat Kft.
Házhoz szállítás: +36-29-88-6670
GLS csomagpont: +36-29-88-6670 / 5-ös mellék
E-mail: info@gls-hungary.com | glscsomagpont@gls-hungary.com
Express One Hungary Kft.
Házhoz szállítás: +36-1-8-777-404
E-mail:ertesites@expressone.hu
5.8. Fizetés
Felhasználó kiválasztja a fizetési módot:
Készpénzben, a személyes átvételi ponton történő átvételekor. Az áru átvételekor
történő fizetés választása esetén a Felhasználó a Szolgáltató üzlethelyiségében fizeti
meg a termék vételárát készpénzben a Szolgáltató vagy megbízottja részére.
Szolgáltató állandó személyes átvételt biztosító helye
A megnövekedett koronavírusos megbetegedésekre való tekintettel a személyes átvételt átmenetileg szüneteltetjük.
Vásárlóink személyes átvételi pontra kért rendelés esetén elfogadják és tudomásul veszik, hogy a rendelt termékek külön a gyártói csomagolás nélkül kerülnek átadásra (mint egy drogériában vagy egy patikába) .
Vásárlóink elfogadják és hozzájárulnak, hogy átvételi pontjainkon szerződött partnereink és alkalmazottjaik a csomagok kezeléséhez szükséges adatokat megismerik és a csomagok átadásának érdekében használhatják adatkezelési joggal rendelkeznek.
Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat, hogy az átvételi pontokra kért rendelések nem kapnak külön (gyártói csomagoláson túl) egyéb fedő vagy takaró csomagolást. Kizárólag a gyártó által biztosított gyári csomagolással kerülnek átvevőhelyeinkre, ezt a rendelés leadásával egyidőben elfogadják és tudomásul veszik.
Átvételi pontjainkon szerződött partnereink kézbesítik a megrendeléseket, így adatkezelésre jogosultak. Csak a munkájuk elvégzéséhez, vevőink kiszolgálásához szükséges adatokat adjuk át részükre. A rendelés leadásával egyidőben ezt vásárlóink elfogadják.
Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van
lehetőség. A termék átvételére a Felhasználó a fizetést követően jogosult.
Fizetés utánvétellel: Amennyiben a honlapon megrendelt termék az Express One, vagy a
GLS futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a
megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben. Esetenként a környezet
megóvásának érdekében a budapesti címeket egyedülállóan a szolgáltató saját
alkalmazásában álló kerékpáros futárja szállítja ki.
Fizetés bankkártyával: GLS munkatársainál fizethet bankkártyával. (ez esetben
értelem szerűen válassza a GLS szállítási módot. )
Előre utalás bankszámlára: Felhasználó a megrendelt termékek árát azok kiszállítását,
illetve átvételét megelőzően fizeti meg a Szolgáltató OTP Bank Nyrt. -nél vezetett
11711003 - 21463505 számú bankszámlára banki átutalás útján. Előre utalás esetén a
megjegyzés rovatban a megrendelés számot minden esetben szükséges feltünteti.
Előre utalás esetén a Felhasználó a megrendelt termékek átvételére csak az átutalás
jóváírását követően jogosult.
5.9. Ha Felhasználó választott a rendelkezésre álló lehetőségek közül és mindent rendben
talált a megrendelésével kapcsolatban, akkor a „Tovább” gombra kattintva a Honlap
az „Adatok ellenőrzése” felületre navigálja. Az „Adatok ellenőrzése” összesítő
felületen Felhasználónak lehetősége van ellenőrizni a megrendelését, így különösen
az általa megadott adatokat, a megrendelni kívánt terméket, annak árát, az általa
választott fizetési és szállítási módot. Felhasználónak az ellenőrző felületen továbbá
lehetősége van megrendeléséhez megjegyzést fűzni az erre biztosított felületen.
Fontos, hogy a vásárlás folytatásához a Felhasználó ismeri és elfogadja a hatályos
ÁSZF-et. Az oldal alján található „Rendelés elküldése” gombra kattintást követően
pedig, Felhasználó véglegesítheti a megrendelését. Szolgáltató a megrendelés
sikerességéről az ezt követő felületen, valamint egy a Felhasználó e-mail címére
küldött automatikus levélben értesíti a Felhasználót, mely e-mail tartalmazza a
megrendelés pontos részleteit. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés
számmal azonosítható. A megrendelést bármikor ki is nyomtathatja.
5.10. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az
áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve
módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. Felhasználó ezt
követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.
5.11. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján
minden költséget tartalmaz. A számlát (és ha tartozik a termékhez, a jótállási jegyet)
a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt
megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles
jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni.
Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok
kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
5.12. Az adatok megadását követően Felhasználó a ”megrendelem” gombra kattintva tudja
elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott
adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti
felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.
5.13. Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége
keletkezik.
5.14. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználónak a rendelés bármely szakaszában és a
megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Honlapon bármikor lehetősége
van az adatbeviteli hibák javítására akár a megrendelési felületen (pl. termék törlése
a kosárból az „törlés” gombra kattintva). Adatbeviteli hibának minősül például egy
rosszul megadott mennyiség, rossz termék elhelyezése a kosárban, majd a termék
törlése a kosárból, rendelési adatok elírása stb. (pl. szállítási cím)
Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni
az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. Részletesen: A rendelés során
lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben
a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a mennyiség
oszlopban található adatbeviteli mezőbe Felhasználó be tudja írni a rendelni kívánt
mennyiség darabszámát, majd megnyomja a „frissítés/kosár frissítése” gombot.
Amennyiben törölni kívánja Felhasználó a kosárban található termékeket, akkor az
„X” „törlés” gombra kattint. A rendelés során a Felhasználónak folyamatosan
lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére.
5.15. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.
Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a
szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül
Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses
kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor
tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az
számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a
visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet
adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt
nem tud üzenetet fogadni.
5.16. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
A Felhasználó által elküldött ajánlat megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül,
automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja a Felhasználó részére, mely
visszaigazoló e-mail tartalmazza a Felhasználó által a vásárlás, illetve regisztráció
során megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a rendelés
azonosítóját, a rendelés dátumát a megrendelt termékhez tartozó elemek
felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő
végösszeget.E visszaigazoló e-mail Szolgáltató részéről a Felhasználó által tett ajánlat
elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és
Felhasználó között.Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem
nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött
rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.Ha Felhasználó rendelését már elküldte a
Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok
tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé, a nem kívánt
rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.A megrendelés elektronikus úton
megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi
V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs
társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII.
törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti
szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá
tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács
2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
5.17. Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán
automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre,
amikor Szolgáltató az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően
egy újabb e-mailben értesíti a Felhasználót a megrendelés részleteiről és várható
teljesítéséről.
6. A megrendelések feldolgozása és teljesítése
6.1. A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés
feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés
leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül
feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton
visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
6.2. Általános teljesítési határidő, a szerződés létrejöttétől számított 5 munkanapon belül.
6.3. Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató dolog tulajdonjogának átruházására, a
Felhasználó a vételár megfizetésére és a dolog átvételére köteles.
6.4. Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, és az eladó vállalja a dolog vevőhöz
történő eljuttatását, a kárveszély akkor száll át a vevőre, amikor a vevő vagy az általa
kijelölt harmadik személy birtokba veszi a dolgot. A kárveszély a fuvarozónak történő
átadáskor átszáll a vevőre, ha a fuvarozót a vevő bízta meg, feltéve, hogy a fuvarozót
nem az eladó ajánlotta.
6.5. Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, a felek eltérő megállapodásának
hiányában, az eladó (jelen ÁSZF szerint: Szolgáltató) a szerződés megkötését
követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a vevő
(Felhasználó) rendelkezésére bocsátani a dolgot.
6.6. A Szolgáltató késedelme esetén a Felhasználó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az eladó
a póthatáridőn belül nem teljesít, a vevő jogosult a szerződéstől elállni.
6.7. A Felhasználó póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni, ha
a) a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
b) a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető
rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett
volna teljesíteni.
6.8. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a
szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről
Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget
haladéktalanul visszatéríteni.
7. Elállás joga
7.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a
fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014.
(II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék
g. olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó
kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási
munkálatok elvégzése céljából;
h. lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver
példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a
csomagolást felbontotta;
i. hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések
kivételével;
j. nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
k. lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés,
fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős
tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha
a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek
ki;
l. a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a
vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a
teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak
tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az
elállási jogát.
7.9. Szolgáltató a termék visszaérkezését/vagy az elállási nyilatkozat megérkeztét
követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról
való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a
Fogyasztó részére, beleértve a szállítási díjat is.
7.10. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező
fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez
kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag
Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
7.11. Fogyasztó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való
elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14
napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.
7.12. Fogyasztónak írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot
megküldenie 14 napon belül.
7.13. Fogyasztó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi,
vagy átadja a termék(eke)t. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a
fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
7.14. A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha
a vállalkozás vállalta e költség viselését.
7.15. A Szolgáltató nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket,
amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő
szállítási mód választásából adódik.
7.16. A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az
áru(ka)t, vagy Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy
azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
7.17. Amennyiben Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti
Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap
segítségével), telefonon, vagy akár személyesen is. Postai úton írásban történő jelzés
alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés
alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén
ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt
terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Fogyasztó
Szolgáltató részére.
7.18. A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének
megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő
értékcsökkenésért felel.
7.19. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014.
(II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.
7.20. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.
7.21. Fogyasztó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban
található elérhetőségeken.
7.22. Az elállási jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztónak minősülő
Felhasználókat illeti meg.
7.23. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája,
önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár e.
7.24. Elállási jog gyakorlásának a menete:
7.24.1. Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal, úgy köteles az elállási
szándékát a Szolgáltató elérhetőségein jelezni.
7.24.2. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék
kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.
Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14
napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email
vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az email illetve a fax küldésének
idejét veszi figyelembe.
7.24.3. A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató címére
késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14
napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14
napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14
napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru
visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket.
7.24.4. A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon
többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos
fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Fogyasztó a
szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban
is gyakorolja elállási jogát.
7.24.5. Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő
időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből
vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab
kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.
Elállási nyilatkozat letölthető: Elállási nyilatkozat
8. Jótállás, szavatosság
Hibás teljesítés
A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a
szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem
teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában
ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.
Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben semmis az a kikötés, amely e fejezetnek a
kellékszavatosságra és a jótállásra vonatkozó rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára
tér el.
Kellékszavatosság
8.1. Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?
Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben
kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
8.2. Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?
Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet
kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott
igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez
képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem
kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos
leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve
mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott
kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban
Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
8.3. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?
Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint
a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk
a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn
túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
8.4. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Felhasználó a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
8.5. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének
a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket,
illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A
teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles
bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában
is megvolt.
Termékszavatosság
8.6. Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági
vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
8.7. Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy
kicserélését kérheti.
8.8. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi
követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban
szereplő tulajdonságokkal.
8.9. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától
számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát
elveszti.
8.10. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával
szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése
esetén Felhasználónak kell bizonyítania.
8.11. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége
alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól,
ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem
volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági
igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.
Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a
kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a
gyártóval szemben érvényesítheti.
Jótállás
8.12. Milyen esetben élhet fogyasztó a jótállási jogával?
Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a Szolgáltató jótállásra köteles,
ha a felhasználó fogyasztónak minősül.
8.13. Felhasználót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére
történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak
megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
Jótállási igénye alapján a jogosult választása szerint
- kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott jótállási jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy
- az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja,vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a (...) nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.
8.14. Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja,
hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy
ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve
termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem
érvényesíthet, egyébként viszont fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a
termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül
megilletik.
8.15. Szolgáltató nem tartozik jótállással a jótállási időn túl (szakmailag elvárható
élettartam) a természetes elhasználódásból/avulásból származó károkért.
8.16. Szolgáltató nem tartozik továbbá szavatossággal, illetve jótállással az olyan károkért,
amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott
igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a
termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.
8.17. Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe
helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, Szolgáltató
köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a
rendeltetésszerű használatot akadályozza.
9. A SZAVATOSSÁGI IGÉNY ESETÉN TÖRTÉNŐ ELJÁRÁS
9.1. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet
rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.
9.2. A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár
csak nyugtával).
9.3. A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót
terhelik (Ptk. 6:166. §).
9.4. A Szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről
jegyzőkönyvet köteles felvenni.
9.5. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó
rendelkezésére kell bocsátani.
9.6. Ha a Szolgáltató a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről
annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása
esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt
munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.
9.7. A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles
megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.
9.8. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb
tizenöt napon belül elvégezze.
10. Vegyes rendelkezések
10.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni.
Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes
magatartást saját maga követte volna el.
10.2. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy
érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és
érvényesíthetőségét nem érinti.
10.3. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a
joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak.
Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli
nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik
szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti
azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy
kikötés szigorú betartásához.
10.4. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.
10.5. Felek rögzítik, hogy a Szolgáltató webshopja Magyarországon működik,
karbantartását is itt végzik. Mivel az oldal más országokból is meglátogatható, ezért a
felhasználók kifejezetten tudomásul veszik, hogy a felhasználó és a Szolgáltató
viszonylatában az irányadó jog a magyar jog. Amennyiben a felhasználó fogyasztó,
úgy a Pp. 26. § (1) bekezdése alapján a fogyasztóval szemben a jelen szerződésből
eredő vitás ügyekben az alperes (fogyasztó) belföldi lakóhelye szerinti bíróság
kizárólagosan illetékes.
10.6. Szolgáltató a webshopban található termékekhez való hozzáférés vonatkozásában
nem alkalmaz eltérő általános hozzáférési feltételeket a Felhasználó
állampolgárságával, lakóhelyével vagy letelepedési helyével kapcsolatos okokból.
10.7. Szolgáltató – az általa elfogadott fizetési módok tekintetében – nem alkalmaz eltérő
feltételeket a fizetési műveletre a Felhasználó állampolgárságával, lakóhelyével vagy
letelepedési helyével, a fizetési számla számlavezetési helyével, a pénzforgalmi
szolgáltató letelepedési helyével vagy a készpénz-helyettesítő fizetési eszköz Unión
belüli kibocsátásának helyével kapcsolatos okok miatt.
10.8. Szolgáltató megfelel a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy
letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással
és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a
2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv
módosításáról szóló AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302
RENDELET-nek.
11. Panaszkezelés rendje
11.1. Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a
megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak
mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban,
úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
11.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a
vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem
lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról
haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a
vásárlónak.
11.3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltatást 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt
elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz
másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak
kérésükre bemutatja.
11.4. Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy
békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint:
11.5. A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:
A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet
szerint közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal, illetve a
megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest
Megyei Kormányhivatal jár el. A járási hivatalok elérhetőségei:
- Bírósági eljárás kezdeményezése.
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.
Telefon: +36 -1-391-1400
Fax: +36-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság:
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
A területileg illetékes Területi Főfelügyelőség elérhetőségei:
Területi Főfelügyelőség neve: Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Területi Főfelügyelőség székhelyének postai címe: 1365 Budapest, Pf.: 270.
Területi Főfelügyelőség telefonszáma: +36 1 329-7017, +36 1 236-3900, Telefax: +36 1
236-3956
Területi Főfelügyelőség e-mail címe: fogyved.pestmegye@pmkh.hu
11.6. A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni,
melyek elérhetőségét itt találja:
Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Telefonszáma: (1)-269-0703
Fax száma: (1)-269-0703
Név: dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu
www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html
12. Az Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítása
Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Felhasználók Honlapon történő
előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a
hatályba lépést követően a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá
Felhasználóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell
alkalmazni.
13.Tulajdonjog fenntartása
A vételár teljes kifizetéséig a termék a Szolgáltató tulajdonában marad. Ha a termék a vételár
teljes kifizetését megelőzően mégis – bármely okból – a Felhasználó birtokába kerül,
felelősséggel tartozik a Szolgáltató irányába mindazon károk tekintetében, amelyek
megtérítésére senkit nem lehet kötelezni.
14.Technikai korlátok
A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és
korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a
felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba
észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.
11. ÁSZF, árak módosítása
A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett
árakat, nem visszamenőleges hatállyal, bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon
történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra
érvényes. A honlapon feltüntetett árak bruttó árak, az ÁFÁ-t már tartalmazzák